dinsdag 27 mei 2014

Mijn eerste post

Hey, wat leuk dat je een kijkje neemt op mijn site! Dit is mijn eerste post, in deze post ga ik wat vertellen over mezelf, en over mijn nieuwe blog.






Laat ik beginnen door een beetje over mezelf te vertellen. Ik ben Melody, een 15 jarig meisje die heel erg van alles houdt wat met beauty en fashion te maken heeft. Mijn interesse hiervoor begon eigenlijk door Youtube, ik zag allerlei filmpjes van meisjes die lieten zien hoe ze hun make-up deden en hoe ze zich klaarmaakten voor bepaalde events. Hierdoor leerde ik hoe je met een aantal producten jezelf veel mooier kunt maken. Een jaar geleden droeg ik alleen maar mascara en een beetje foundation, en nu kan ik veel uitgebreidere looks bij mezelf maken, en dit allemaal door Youtube!
Ik vind het ook heel erg leuk om te schrijven, dus mijn liefde voor beauty en schrijven samen bracht me op het idee om een blog te beginnen over alles wat met fashion, beauty en ook een beetje met mijn leven te maken heeft.
Ik ben nu natuurlijk nog heel erg druk met het aanpassen van de lay-out van mijn site, zodat het voor iedereen leuk is om mijn site te bezoeken. Ik hoop natuurlijk om op een gegeven moment veel lezers te krijgen, maar daar ben ik nog lang niet. Eerst ga ik ervoor zorgen dat ik een supermooi blog maak, en genoeg onderwerpen vindt om leuke posts over te schrijven.
Dit was het voor nu, als jullie nog vragen hebben over mij of over de site, laat dan een comment achter.




XOXO

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je een blog bent begonnen. Ik ben benieuwd naar je nieuwe posts

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ben beniuwd :), ga je ook filmpjes maken?

    BeantwoordenVerwijderen